În conformitate cu art.28 din Legea nr.158-XVI din 04 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, Curtea de Apel Chișinău anunță concurs pentru ocuparea 1 funcție vacantă de specialist principal (perioadă nedeterminată), în cadrul Secției resurse umane .
Data limită de aplicare 26 august 2024, ora17:00.
Solicitanții interesați vor depune cererile, însoțite de următoarele acte:
1.3 copii al buletinului de identitate;
2. curriculum vitae;
3. carnetul de muncă sau extrasul din contul curent al persoanei asigurate;
4. copia diplomei de licență în drept împreună cu suplimentul sau echivalentul acesteia;
5. Experiență profesională 3 ani în domenii relevante;
6. 3 poze ¾;
7. cazier judiciar sau declarația pe propria răspundere ;
8. certificat medical ;
9. formular de participare la concurs (descarcă);
(https//cac.instante.justice.md/sites/cac.instante.justice.md/document/attachments/Firmular_de_participare_cariere_gov_md.docx)
Cerințele de bază pentru solicitanți
* dețin cetățenia Republicii Moldova;
* posedă limba de stat și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
* în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
* nu are antecedente penale nestinse și nu are interdicția de a ocupa o funcție publică, ce derivă dintr-un act de constatare al ANI;
* are capacitate deplină de exercițiu;
* nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
* este aptă, din punct de vedere al stării sănătății pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată;
* are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă (superioare absolvite cu diploma de licență drept);
* abilități de utilizare a computerului;
* cunoașterea legislației în domeniu.
Sarcinile de bază ale funcțiilor publice vacante, conform fișei postului:
1. Contribuie la eficientizarea activității Curții de Apel Chișinău prin implementarea și promovarea eficientă a resurselor umane în cadrul instanței;
2. Asigură evidența datelor și documentelor cu privire la personalul instanței;
3. Participă la organizarea evaluării semestriale a funcționarilor publici, precum și a evaluării funcționarilor publici debutanți;
4. Eliberează informația solicitată de către angajații instanței( copii din dosare personale, certificate, etc.)
5. Completează și ține evidența dosarelor personale ale angajaților Curții de Apel Chișinău;
6. Exercită la indicația Președintelui instanței, șefului secretariatului sau șefului secției și alte atribuții ce țin de competența secției resurse umane.
Bibliografia concursului :
1.Constituția Republicii Moldova, 29.07.1994
2.Codul Muncii al R Moldova adoptat prin Legea 154-XV din 28.03.2003;
3.Legea nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
4.Legea 270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
5.Legea 514-XIII din06.07.1995 privind organizarea judecătorească;
6.Legea 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită al funcționarului public;
7.Codul administrativ adoptat prin Legea nr.16 din 19.07.2018;
8.Legea 133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
9. Instrucțiunea cu privire la activitatea de evidență și documentare procesuală în judecătorii și curți de apel, aprobată prin Hotărârea CSM nr.142/4 din 04.02.2014 cu modificări și completările ulterioare
10. Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009.
NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Persoana de contact
Rodica Stratu Tel. 022 635-317
Email rodica.stratu@justice.md